tehniline monitoorimine

Mida varem saad teada probleemidest, seda lihtsam, odavam ja kiirem on nende lahendamine: see põhimõte kehtib hoolimata sellest, kas tegemist teenuse, serveri, domeeni, seotud teenuste ja registrite või muu teenusega seotud tegevusega. 

Tegevuse eesmärk on tagada (tehniline) jälgimine, et tekkivatest vigadest oleks pidev ülevaade.

Kõige mugavam lahendus oleks, kui teavitused liiguksid automaatselt, st veel enne, kui vihased kasutajad jõuavad telefonid punaseks kütta. Tehnilise jälgimise teostamiseks vajaliku monitooringu üles seadmisega aitavad sind IT-majad. 

Sinu järgmine samm:

  • Võta kasutusele automaatne vigadest teavituse süsteem, et ennetada kasutajate pahameelt. 
  • Tee selgeks, kellele tuleb milliste probleemide korral automaatteavitusi saata lasta. 
  • Ja mis kõige olulisem - uuri, miks need probleemkohad tekivad ja lahenda need.

 

Oled selle tegevusega lõpetanud? Liigume edasi: 

Edasiste täienduste A/B testimine

 

Seotud juhised

Sündmusteenuste analüüs. Lõpparuanne

Sündmusteenuste analüüs. Lõpparuanne

PwC

16.09.2022
Kasutatavuse mõõdikute süsteem avaliku sektori tarkvarasüsteemidele

Kasutatavuse mõõdikute süsteem avaliku sektori tar…

Trinidad Wiseman

20.09.2022
20 avaliku sektori e-teenuse detailanalüüs ja kontseptsiooni väljatöötamine

20 avaliku sektori e-teenuse detailanalüüs ja kont…

PwC

20.09.2022
Kasutajasõbralike e-teenuste disainimine Maanteeameti näitel

Kasutajasõbralike e-teenuste disainimine Maanteeam…

Ziraff

07.09.2022
Klienditagasiside süsteemi pilootprojekti tulemused avalikus sektoris

Klienditagasiside süsteemi pilootprojekti tulemuse…

Recommender OÜ

20.09.2022
Otseste avalike teenuste kvaliteedinäitajate esitamise juhis

Otseste avalike teenuste kvaliteedinäitajate esita…

MKM

16.08.2022