tehniline monitoorimine
Mida varem saad teada probleemidest, seda lihtsam, odavam ja kiirem on nende lahendamine: see põhimõte kehtib hoolimata sellest, kas tegemist teenuse, serveri, domeeni, seotud teenuste ja registrite või muu teenusega seotud tegevusega.
Tegevuse eesmärk on tagada (tehniline) jälgimine, et tekkivatest vigadest oleks pidev ülevaade.
Kõige mugavam lahendus oleks, kui teavitused liiguksid automaatselt, st veel enne, kui vihased kasutajad jõuavad telefonid punaseks kütta. Tehnilise jälgimise teostamiseks vajaliku monitooringu üles seadmisega aitavad sind IT-majad.
Sinu järgmine samm:
- Võta kasutusele automaatne vigadest teavituse süsteem, et ennetada kasutajate pahameelt.
- Tee selgeks, kellele tuleb milliste probleemide korral automaatteavitusi saata lasta.
- Ja mis kõige olulisem - uuri, miks need probleemkohad tekivad ja lahenda need.
Oled selle tegevusega lõpetanud? Liigume edasi:
Edasiste täienduste A/B testimine
Seotud juhised
Sündmusteenuste analüüs. Lõpparuanne
PwC
16.09.2022Kasutatavuse mõõdikute süsteem avaliku sektori tar…
Trinidad Wiseman
20.09.202220 avaliku sektori e-teenuse detailanalüüs ja kont…
PwC
20.09.2022Kasutajasõbralike e-teenuste disainimine Maanteeam…
Ziraff
07.09.2022Klienditagasiside süsteemi pilootprojekti tulemuse…
Recommender OÜ
20.09.2022Otseste avalike teenuste kvaliteedinäitajate esita…
MKM
16.08.2022