sisekoolituste organiseerimine

Iga teenusega on enamasti seotud toetav personal (näiteks kasutajatugi või midagi analoogset), siis tuleb enne teenuse avalikustamist veenduda, et neil on olemas kogu vajalik info. 

Tegevuse eesmärk on korralda infotund, workshop, koolitus või muu positiivses meeleolus toimuv ja osaliste jaoks tore ühisüritus, kus:

  • tutvustage uut lahendust 
  • rääkige, kuidas lahenduseni jõuti, millised asutused on kaasatud 
  • selgitage, mis kasutaja jaoks muutub võrreldes senikasutatud lahendusega
  • rääkige, mida ootate teenusega seotud inimestelt (näiteks klienditoe pakkujatelt)
  • andke ülevaade võimalikest muudatustest teenuse või sellele kasutajatoe pakkumisel
  • jagage oma oletusi selle kohta, milliseid küsimusi on kasutajatelt kõige enam oodata
  • andke osalistele võimalus kõigi omapoolsete küsimuste küsimiseks nii, et küsijad tunneks küsimuste esitamise üle uhkust ja mitte piinlikkust
  • andke osalistele võimalus uut lahendust ise oma käel järgi proovida-katsetada

Sinu järgmine samm:

Valmista enne laivi minekut ette koolitus kõigile osapooltele. 

Oled selle tegevusega lõpetanud? Liigume edasi: 

Tehniline monitoorimine