Leia valikust just see abivahend, mida sul praeguses etapis enim vaja on. Filter Järjesta Filter Etapp Ettevalmistus Mõistmine ja fookuse valimine Lahendamine Lahenduse testimine IT-lahenduse arendamine Kasutuselevõtt Kogemuste jagamine Tegevus Teenusejuhi rolli sisse elamine Projekti eesmärgistamine Meeskonna valimine Start! Ressursside planeerimine Tööpõhimõtted ja metoodikad Olemasolevate (AS-IS) protsesside kaardistus Kasutaja mõistmine Juriidiliste kohustuste täpsustamine Lähteülesande koostamine disainiks Tagasisidestamine meeskonnas Seotud osapooltega rääkimine Lahenduste ideetamise töötuba Andmekaitse ja õigusruumi arutelud Soovitava teenuse kirjeldamine Kasutaja (TO-BE) teekonnad ja prototüüp Kasutajatestid Dokumenteerimine Pilootprojekt Arenduskava Arendustiimi leidmine Arenduskultuuri loomine Disainisüsteemid Arendamine Veebianalüütika Sisekoolituste organiseerimine Tehniline monitoorimine Edasiste täienduste A/B testimine Laivi minek (soft launch) Avalik teavitamine Tagasiside kogumine Edasine täiendamine Tiimisisene retro Kogemusloo kirjutamine Tulemuste tutvustamine Ajakulu Kuni 1 tund 1-2 tundi 1-2 päeva 1-2 nädalat Meeskond 2-10 2-40 40+ Raskusaste Madal Keskmine Seotud valdkonnad Andmeteadus/Tehisintellekt Arendatud teenused Digiühiskond Eelarve ja kasumlikkus Ideetamine Iseteeninduskeskkond Kasutajatestimine Kasutatavuse mõõdikud Lõuend Otsustamine Protsesside kaardistamine Riskid Sisuloome ja tekstid Sündmusteenus Tegevusplaan Tiimidünaamika Töötuba Järjesta Uuemad enne A-Z järjestik Otsese avaliku teenuse küpsusmudel Otsese avaliku teenuse küpsusmudel Teenusedisaini kaardid Loe edasi Teenusedisaini kaardid kohta Prototüüpimine Prototüüpimine Kuidas-me-saaksime küsimused Kuidas-me-saaksime küsimused Kasutaja vajaduse väide Kasutaja vajaduse väide Kirjandusallikate läbitöötamine Kirjandusallikate läbitöötamine Osapoolte kaardistamine Osapoolte kaardistamine AEIOU AEIOU Väärtuspakkumise lõuend Loe edasi Väärtuspakkumise lõuend kohta Räägi oma lugu Loe edasi Räägi oma lugu kohta Plaksumäng Loe edasi Plaksumäng kohta Ideetamise töötuba: Hull 8 Loe edasi Ideetamise töötuba: Hull 8 kohta Pilgumäng Loe edasi Pilgumäng kohta AIR tagasiside mudel Loe edasi AIR tagasiside mudel kohta Aaretejaht Loe edasi Aaretejaht kohta 3 küsimuse mäng Loe edasi 3 küsimuse mäng kohta 1 2 Järgmine