SVG icon

Valdkonnad

  • Andmeteadus/Tehisintellekt
  • Arendatud teenused
  • Digiühiskond
  • Eelarve ja kasumlikkus
  • Ideetamine
  • Iseteeninduskeskkond
  • Kasutajatestimine
  • Kasutatavuse mõõdikud
  • Otsustamine
  • Protsesside kaardistamine
  • Riskid
  • Sisuloome ja tekstid
  • Tegevusplaan
  • Tiimidünaamika

teenuse standard 2.0

Teenuse standard 2.0

Teenuse standard on otseste avalike  teenuste ja digiteenuste arendamist ja  juhtimist suunav juhendmaterjal.  See on loodud eesmärgiga toetada  teenuse juhte ja arendustiime avalike  teenuste arendamisel läbi teenuse  elutsükli ning viia teenused vastavusse  keskselt kokkulepitud põhimõtete ja  kvaliteedikriteeriumidega. 

Teenuse standard loob lisaks teenuse juhtidele ja arendustiimi liikmetele laiemalt väärtust ka  poliitikakujundajatele, rahastusotsuste tegijatele, asutuse arenduskomitee liikmetele ja teistele osapooltele,  kelle vastutada on teenuse juhtimine ja kvaliteedi hoidmine. 

Teenuse standard on erinevaid põhimõtteid, nõudeid ja kvaliteedikriteeriume koondav ja ühendav  juhendmaterjal, mis lihtsustab teenuse juhi jaoks erinevate nõuetega arvestamist teenuse juhtimisel ja  arendamisel läbi teenuse elutsükli. 

Palun anna tagasisidet teenuse standardi loetavuse ja rakendatavuse kohta tagasiside ankeedi kaudu.