Teenuse standard 2.0
Teenuse standard on otseste avalike teenuste ja digiteenuste arendamist ja juhtimist suunav juhendmaterjal. See on loodud eesmärgiga toetada teenuse juhte ja arendustiime avalike teenuste arendamisel läbi teenuse elutsükli ning viia teenused vastavusse keskselt kokkulepitud põhimõtete ja kvaliteedikriteeriumidega.
Teenuse standard loob lisaks teenuse juhtidele ja arendustiimi liikmetele laiemalt väärtust ka poliitikakujundajatele, rahastusotsuste tegijatele, asutuse arenduskomitee liikmetele ja teistele osapooltele, kelle vastutada on teenuse juhtimine ja kvaliteedi hoidmine.
Teenuse standard on erinevaid põhimõtteid, nõudeid ja kvaliteedikriteeriume koondav ja ühendav juhendmaterjal, mis lihtsustab teenuse juhi jaoks erinevate nõuetega arvestamist teenuse juhtimisel ja arendamisel läbi teenuse elutsükli.
Palun anna tagasisidet teenuse standardi loetavuse ja rakendatavuse kohta tagasiside ankeedi kaudu.